Pagini

joi, 1 martie 2012

Preferatele lunii Februarie ♡

   Mă bucur nespus că am scăpat de iarna asta grea şi friguroasă...Odată cu venirea primăverii m-am gândit să scriu prima mea postare cu preferatele lunii. Să începem:



  •    Spray-ul de corp cu particule strălucitoare de la Avon - îmi place senzaţia care o lasă pe piele, nu este deloc lipicios! ador sclipiciul subtil pe care il are.


  •    Deodorantul spray XO Pearl de la Alix Avien - este dintr-un set cu parfum, miroase foarte bine şi chiar este foarte bun.
  •    Loţiunea de corp Pur Brilliance de la Celine Dion - şi aceasta este dintr-un set, miroase superb(exact ca parfumul). Uneori în loc să mă dau cu parfumul aplic această loţiune pe gât şi piept fiindcă mirosul persistă foarte mult şi conţine nişte particule strălucitoare fine.


  •    Crema depilatoare cu gălbenele de la Farmec - nu miroase aşa rău ca varianta clasică. Aceea era insuportabilă.
  •    Crema de zi Gerovital Plant - îmi place foarte mult că intră uşor în piele
  •    Crema Normaderm de la Vichy - în ultima săptămână tenul meu a luat-o razna..a început să se îngraşe în zona T...eu am avut mereu tenul normal cu o mică tendinţă de îngrăşare în zona nasului. Această cremă m-a ajutat să-mi ţin sebumul sub control.
  •    Exfoliantul Liz Earle - îl ador ! Review curând.
  •    Loţiunea tonică Liz Earle - i-am făcut review aici.

Să trecem la make-up:



  •    Blush-ul Nyx în nuanţa Dusty Rose - îl am de câteva zile dar a intrat repede în top.
  •    Fondul de ten Yves Rocher - Review aici.
  •    Pudra liberă Giordani Gold - nu se compară cu varianta veche, dar îmi place şi asta.
  •    Corectorul So Clear de la Miss Sporty - e cam deschisă nuanţa pentru mine (1) dar acoperă foarte bine şi nu se strânge.
  •    Creionul de ochi şi sprâncene Nyx nuanţa Black Brown - îl folosesc pentru ochi şi categoric este cel mai bun creion folosit până acum!!
  •    Creionul de ochi Yves Rocher nuanţa Brun - îmi place mult nuanţa, dar se întinde destul de uşor.
  •    Creionul mov de la Isabelle Dupont - i-am făcut review aici împreună cu "fratele" său
  •    Creionul de spâncene Oriflame - nuanţa mi se potriveşte de minune şi e rezistent.
  •    Rujul Bourjois în nuanţa 24 Rose voluptueux - un roz subtil cu sclipici superb !
  •    Mascara Volum Spectaculos Waterproof  Yves Rocher - face nişte gene superbe şi chiar e waterproof.
Din câte vedeţi nu am folosit farduri luna aceasta...sincer nu am voie deloc să mă machiez în zona ochilor dar nu m-am putut abţine :)



   Ca oje cel mai des le-am purtat pe frumuseţile astea două:
  •    Kallos nr. 92 - un roz mai "pitzi" care l-aţi văzut şi în acest NOTD.
  •    Avon nuanţa Blue Shock - deşi nu e cea mai bună ojă a mea îmi place la nebunie nuanţa asta de albastru electric! Este puţin mai închisă ca în poză.
   Mi-am dat seama că am uitat să fac poză Loţiunii tratament pentru unghii de la Farmec care mi-a salvat unghiile!

Cam acestea au fost produsele cele mai folosite în luna februarie! Aţi vrea să fac review la vreunul din ele?


Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu