Pagini

miercuri, 21 martie 2012

My nail polish collection ♥

Am foarte puţine oje în comparaţie cu alte fete, dar eu le ador aproape pe toate şi le folosesc mereu. Cel mai mult îmi doresc să îmi iau cât mai multe oje Flormar pentru că mi se par de departe cele mai bune.

Aşadar, să trecem la poze:

Setul Peggy Sage care e perfect pentru vară:X 


Setul de french de la Lady's pe care l-aţi văzut şi aici


Ojele sclipicioase + un sclipici turcoaz


Ojele Chissa. Acel albastru vă spun cu mâna pe inimioară că este superb!


 Restul ojelor roz şi roşii (prima e un alb cu sidef movuliu foarte frumos)


Celelalte oje albastre


Singurele mele oje Flormar. Pe cea crackle v-am arătat-o şi aici.


Balsamul pentru cuticule de la Avon (îmi cer scuze pentru calitatea acestei poze)


Nail Water Decals


Un creion alb pentru unghii şi setul de pile de la Oriflame


Cam atât! Vă place mica mea colecţie? Ce oje vreţi să vă arăt în următoarele NOTD?

Kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu