Pagini

duminică, 18 martie 2012

My wishlist: Sleek make-up ♥

Spre ruşinea mea, eu nu deţin niciun produs Sleek, deşi ochişorii mei rămân minute în şir lipiţi de ecran, când văd postările fetelor ce au palete, rujuri, blush-uri Sleek.

Să vă arăt ce mi-aş dori eu de la Sleek:


De când am văzut-o prima dată, paleta Oh So Special m-a atras instantaneu, având exact culorile care îmi plac mie:X Este de departe preferata mea!
Preţ: ~ 36 lei

Paleta Au Naturel mi se pare un must-have, deoarece conţine culorile perfecte pentru un machiaj de zi cu zi, dar poţi crea cu uşurinţă şi un smokey-eyes finuţ.
Preţ: ~ 36 lei

Blush-ul Rose Gold ar arăta fantastic pe obrajii mei măslinii. Se spune că este dupe-ul perfect după celebrul Nars - Orgasm.
Preţ: ~ 29 lei

Poza nu îmi aparţine. Sursă: Google

Nu ar strica un Face Contour Kit în colecţia mea
Preţ: ~ 39 lei


Mi-aş dori mult un Iluminator Glisten Me pentru că nu suport tenul mat..ador să am tenul glowy, cu aspect sănătos. Nuanţa Empress mi se pare cea mai naturală.
Preţ: ~ 34 lei


Rujul True Color în nuanţa Baby Doll l-am văzut prima oară la Alexandra şi m-am îndrăgostit pe loc de culoare.

Poza nu îmi aparţine. Sursă: Google

Sper să îmi iau toate produsele de pe wishlist cât mai repede:D

Pe voi vă tentează ceva din wishlist-ul meu sau deţineţi vreun produs din el?

Kisses



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu