Pagini

luni, 5 decembrie 2011

Review fond de ten Zero defecte-Yves Rocher


 Pentru că n-am mai făcut demult un review şi îmi era dor, azi vreau să vă vorbesc puţin despre fondul de ten Zero defecte de la Yves Rocher. L-am comandat din oferta de clienţi noi, cea cu parfumul Comme un Evidence (de care m-am îndrăgosit <3 ).

 Descriere: Un fond de ten perfect îmbogăţit cu fitopigmenţi ce asigură rezistenţa timp de 14 ore




 Părerea mea:


  Nuanţa (beige 300-bej mediu) e un pic mai închisă decât trebuie, dar îmi place că se adaptează la culoarea pielii :)

 Nu durează chiar 14 ore cum promite, dar nici nu mă aşteptam la vreun aşa miracol. Totuşi rămâne pe ten mai mult decât toate celelalte fonduri de ten folosite (cel mai mare eşec -Lancome Teint Idole Ultra ! ).Ţine în jur de 8-9 ore pe faţă.
 Se aplică foarte frumos şi cu degetele dar şi cu F82 & F80 de la Sigma.

 Când îmi cumpăr/primesc un produs nou primul lucru care îl fac este să îl miros. Prima oară când am "adulmecat" fondul acesta de ten mi s-a părut un miros super, ca de parfum sau, hai să nu exagerez, o cremă plăcut mirositoare. Dar am început să sufăr din ce în ce mai puţin mirosul, deoarece e foarte puternic şi cum eu dimineaţa nu mănânc, simt cum mi se face rău de la el.

 Are acoperire medie, exact cât îmi place mie, şi e buildable. Oricât aş aplica, se vede foarte natural pe faţă.
 Îmi place mult că nu este lucios pe faţă, chiar matifiază puţin, dar efectul dispare în 2-3 ore dacă nu e aplicată pudră în prealabil.

Chiar v-il recomand cu drag dacă căutaţi un fond de ten cu acoperire medie, care durează destul de mult.


Brand: Yves Rocher
Nume: Yves Rocher Flawless Finish Fluid Foundation
Cantitate: 30 ml
Preţ: 55 lei ( la ofertă); 70-72 lei preţ întreg
Notă : 8.5/10
Unde se găseşte: În broşurile Yves Rocher



Kisses:*,
Little Princess





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu