Pagini

sâmbătă, 17 martie 2012

NOTD - Turquoise crackle

Am văzut că vă plac din ce în ce mai mult postările mele cu unghiuţe aşa că azi vă mai prezint o manichiură ce mie îmi place foarte mult. De când am oja crackle de la Flormar numai asemenea unghiuţe îmi fac:)) Cred că am încercat-o cu toate ojele mele.
Here is it:


Astea mici au vrut şi ele să fie pozate:


Nu am putut sta deoparte de Golden Rose nr.222 care îmi este foarte dragă. Împreună cu un strat de Flormar Graffiti nuanţa G12 a ieşit o manichiură foarte pretty, nu-i aşa? 
În perioada următoare presimt că o să vă înnebunesc cu NOTD-urile:)) dar sigur nu o să vă supăraţi.


Sunt curioasă cum vi se pare această manichiură. Cu ce culori aţi vrea să mai combin oja crackle pentru următoarele NOTD?

Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu