Pagini

marți, 6 martie 2012

Shopping "minor"

Haideţi să vă arăt astăzi ce chestiuţe pentru unghii mi-am mai luat eu în ultima săptămână...



Prima "chestiuţă" este setul de manichiură franţuzească pe care l-a lăudat Miu Miu...am avut încredere în ea şi a meritat:D Cu siguranţă este cel mai bun set de french din toate cele încercate!! Eu îl am în varianta roz.


Din boutique-uri no-name mi-am luat:
3 oje Chissa: negru, un albastru metalic (de-a dreptul superb...a devenit rapid oja mea preferată) şi un roz aprins.
O ojă Orkide cu slipici argintiu-holografic
De la standul Flormar:
O ojă Graffiti neagră - mi-o doream demult..


Tot într-un boutique no name am descoperit cea mai bună acetonă încercată până acum - Mara. Curăţă excelent, are un căpăcel special care nu lasă să se irosească acetona, se consumă destul de greu şi are miros de căpşuni...ah, şi a fost 2.5 lei.


Ce ojă/oje vreţi să vedeţi în următoarele NOTD??

Kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu