Pagini

joi, 8 decembrie 2011

Review - Liz Earle Instant Boost Skin Tonic&Skin Repair Light Moistruizer

Hello Beauties!

Astăzi voi continua cu două produse primite spre testare, după Liz Earle Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser, care mi s-a părut un produs cu adevărat profesional, pe departe cel mai bun demachiant încercat de mine.

Produsele au venit bineînţeles foarte frumos ambalate şi într-un timp scurt.
Acestea sunt:

Liz Earle Instant Boost Skin Tonic:


 Îmi place foarte foarte mult pentru că nu usucă deloc pielea, cum obişnuiesc loţiunile tonice să facă de obicei.  Până acum tonicul de faţă mi se părea mai mult un moft, de când folosesc acest produs îmi simt faţa mult mai curată decât numai după demachiere. Înlătură toate urmele de machiaj rămase pe ten şi îl lasă foarte finuţ <3.

Eu aplic puţin produs pe o dischetă demachiantă, curăţ tenul, iar apoi cu o altă dischetă curată şterg surplusul de tonic de pe faţă. Lasă un parfum plăcut, natural.

 Un aspect foarte drăguţ este căpăcelul sticlei, care se deschide prin rotire. Mi se pare mult mai util pentru mine care sunt o împrăştiată şi uit pe unde pun dopurile.

Brand: Liz Earle
Nume: Liz Earle Instant Boost Skin Tonic
Cantitate: 200 ml
Preţ: 12.25  £
Unde se găseşte: http://uk.lizearle.com/
Notă: 10/10



Skin Repair Light Moistruizer:


Cum spune şi numele cremei, aceasta se simte foarte uşoară pe ten <3. Hidratează tenul, dar ciudat e că am simţit cum mă "strânge" puţin pielea când mă încrunt sau zâmbesc. De asemenea, şi aceasta are acelaşi parfum plăcut şi subtil ca tonicul de faţă.

 Pompiţa cu care este prevăzut recipientul dozează perfect cantitatea de cremă de care ai nevoie. Mă bucur că nu are ambalajul clasic de borcănaş, în care trebuie să îmi vâr degetele la fiecare aplicare, ceea ce nu este igienic deloc. Eu obişnuiesc să folosesc 1-2 pompiţe de cremă, dimineaţa şi seara.
 Îmi place că poate ţine locul unei baze de machiaj, fondul de ten întinzăndu-se perfect după aplicarea cremei.

Brand: Liz Earle
Nume: Skin Repair Light Moistruizer
Cantitate: 50 ml
Preţ: 18.25 £
Unde se găseşte:  http://uk.lizearle.com
Notă: 9.5/10

Cele 3 produse Liz Earle au devenit indispensabile în rutina mea de îngrijire a tenului!

Voi aţi încercat produsele Liz Earle?

Kisses,
Little Princess


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu