Pagini

vineri, 16 martie 2012

Review - Ruj Bourjois Docteur Glamour Cosmic

Astăzi vreau să vă vorbesc despre acest ruj câştigat acum ceva timp pe blogul dragei noastre Jully.Vreau să îţi mulţumesc încă o dată pentru frumosul premiu! 
Este unul din preferatele mele şi am ţinut neapărat să vi-l prezint şi vouă. Al meu este în nuanţa 24 Rose voluptueux.


Ce promite?

Hidratare timp de 8 ore cu doar o aplicare!

Părerea mea:

În primul rând, ador numele şi ambalajul său! Arată tare cute şi capacul are particule de sclipici pe el, exact ca şi rujul în sine.
Este foarte sheer, dă doar o tentă de culoare buzelor dar cu multe multe particule de sclipici argintii-movulii superbe! Pe mine personal mă bucură acest lucru deoarece am destule rujuri în culori foarte pigmentate, iar acesta a picat la fix!


Pe buze se simte exact ca un balsam, este foarte hidratant, poate cel mai hidratant ruj pe care îl deţin. 
Nu durează chiar 8 ore pe buze dar nici nu mă aşteptam la aşa ceva de la un simplu ruj, mai ales unul hidratant.
Poate fi purtat cu uşurinţă cu orice tip de machiaj.
Conţine unt de Mango şi Shea, ceea ce nu poate decât să mă încânte.

Eu îl port aproape în fiecare zi şi îl recomand cu mâna pe inimă.


Brand: Bourjois
Nume: Bourjois Docteur Glamour Cosmic Lipstick
Cantitate: 3g
Preţ: apx. 30 lei
Unde se găseşte?: pe internet
Notă: 9.5/10

Ce fel de rujuri purtaţi de obicei? Cu sclipici sau mate?


Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu