Pagini

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Tutorial - Nail Water Decals

Astăzi v-am pregătit un tutorial pentru Nail Water Decals! Nu ştiu câte aţi auzit de ele, dar sunt simplu de folosit şi o să vă explic cum.

 Mai întâi trebuie aplicată o ojă - ca şi bază pentru Nail Water Decals. Eu am folosit iubita mea Flormar 29, care mai are puţin şi îşi dă duhul:( Noroc că sunt ieftine, căci nu pot trăi fără oja aceasta! 



Pe urmă, decupăm cu grijă părticelele pentru fiecare unghie. Să nu le confundaţi cu acele abţibilduri pentru unghii, acestea se dezlipesc numai dacă se introduc în apă.



Cu o pensetă se introduce fiecare bucăţică cu grijă în apă şi se ţine câteva secunde. Aveţi grijă să o ţineţi bine, mie mi-a alunecat de câteva ori în apă şi am scos-o cu greu fără să o rup.



După acest pas, se desprinde uşor modelul de pe foaia sa. Cu grijă, se aşează pe unghie şi aşteptaţi să se usuce complet. După ce s-au uscat toate unghiile, eu am folosit penseta şi am luat surplusul de pe margine. Trebuie să aveţi mare grijă aici deoarece se poate rupe uşor modelul.

Acesta este rezultatul final:



Vă place modelul ales de mine? Vă puteţi comanda şi voi de pe Kkcenterhk. Sunt foarte multe modele din care puteţi alege http://www.kkcenterhk.com/Nail-Water-Decals/c106/index.html şi nu costă destul de puţin: în jur de 2-7 dolari.


Ce părere aveţi de această manichiură??

Kisses!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu