Pagini

duminică, 8 aprilie 2012

Giveaway de Paşte cu Little Princess

Pentru că Paştele e cât pe-aici să apară, m-am gândit ca anul acesta să fiu eu Iepuraşul pentru voi! Împreună cu cei de la OnlineBijoux v-am pregătit o surpriză!

Astfel, aveţi ocazia să câştigaţi acest superb set de argint compus din pandantiv şi cercei cu pietre cubic zirconia albe şi perle albe.


Tot ce trebuie să faceţi :
1. Să îmi urmăriţi blogul prin GFC
2.Să daţi Like paginii Little Princess's blog şi paginii OnlineBijoux.ro
3. Să daţi Share pe Facebook acestei postări
4.Să completaţi cu atenţie formularul de mai jos

*Pentru o extra-şansă trebuie să vă abonaţi prin e-mail la blogul meu. Nu uitaţi să confirmaţi abonarea!


Giveaway-ul va ţine până pe 15 aprilie 2012!
Succes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu