Pagini

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Provocarea Vichy: Testeaza Normaderm cu Miu Miu

Am ales să particip şi eu la această provocare împreună cu Miu Miu deoarece Vichy este un brand în care am încredere deplină şi care nu m-a dezamăgit niciodată. Cu această ocazie am şansa să testez Crema Vichy Normaderm cu efect total pentru tenul cu probleme şi un produs de curăţare 3 în 1, pe care l-am mai avut şi mi s-a părut ok!

Tenul meu mi se pare chiar ok, dar nu perfect, şi iată de ce:

- de la un timp am observat pori dilataţi în zona obrajilor, ceea ce nu aveam până acum ceva timp

- am probleme cu luciul doar pe nas, dar cum sunt eu pretenţioasă îmi doresc un năsuc mat.

- nu duc lipsă nici de puncte negre, care se regăsesc de asemenea în zona nasului.

- pielea mea nu are o culoare uniformă. Zona ochilor mei este mai gălbuie la culoare decât restul feţei, iar zona gurii este puţin mai închisă la nuanţă. Acest lucru se vede în special în fotografiile cu blitz.

-cu coşurile nu am probleme..rar îmi apare câte unul ca să îmi facă în ciudă.

Iar crema Normaderm promite:


După cum se vede, problemele tenului meu se pliază perfect pe ceea ce promite crema Normaderm să facă.

Puteţi avea şi voi şansa să testaţi aceste 2 produse menţionate mai sus dacă participaţi aici, alături de Miu Miu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu