Pagini

luni, 6 februarie 2012

Haul: Yves Rocher, Avon, Oriflame, Premiu câştigat ♥




   Când v-am arătat oferta mea personalizată de 8 martie de la Yves Rocher (aici) v-am spus că am dat şi o mică comantă...nu m-am putut abţine. Ei bine, astăzi mă aşteptau frumuşel două avize în cutia poştală, iar unul era de la comanda Yves Rocher.


    Eu mi-am comandat aşa:
- 2 creioane de ochi kohl nuanţa Brun
-Corectorul Zero Defecte nuanţa Bej 200
-Rimelul Volum Spectaculos
   Ca şi cadouri am primit:
-Fondul de ten Zero Defecte în nuanţa Bej mediu 300 (review aici)
-Setul de bijuterii cu cuarţ roz (inel+colier+cerceluşi)


   Setul mi l-am dorit mai mult pentru ineluşul cu motive în formă de inimioară, dar şi celelalte sunt mult mai drăguţe în realitate decât în broşură...chiar o să le port!




   Al doilea colet era cel cu premiul câştigat pe blogul Federovei, căreia îi mulţumesc încă o dată ! (cred că am înnebunit-o cu mulţumirile mele:D)
   Am câştigat o grămadă de bunătăţi:
-Săpunel tropical
-Un dizolvant dinacela cu bureţel (de când îmi doream şi eu..dar nu găseam)
-Şampon Gliss pe care l-am mai avut de vreo 3 ori şi mi-a plăcut mult
-Cremă hidratantă de la Gerovital Plant
-Cremă de faţă şi corp Himalaya
-3 creme Yves Rocher
-Ojă Isabelle Dupont (m-am dat cu ea în a 2-a poză ^)
-O broşă extrem de frumoasă de la Avon

Am încercat doar dizolvantul şi nu pot să spun decât că e bun şi lasă un miros de măr pe unghii. Yummy ! ♥


O altă achiziţie a fost fondul de ten calmant de la Avon, nuanţa Warmest Beige:


Iar de la Oriflame un balsam de buze bestial:





Cam atât mi-am luat în ultima vreme. Ce vă tentează cel mai mult din ce mi-am luat/am primit?♥

Nu uitaţi de GIVEAWAY! :http://bambina-piccolo.blogspot.com/2012/02/giveaway-little-princess-dasharo.html
Kisses,
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu