Pagini

miercuri, 1 februarie 2012

Review - Cremă hidratantă cu miere şi aloe vera de la Gerocossen


   Cum afară este gerul acesta năpraznic care ne ameninţă tenul trebuie să ne găsim un aliat de nădejde. Eu l-am găsit şi este crema hidratantă cu miere si aloe vera de la Gerocossen !


   Descrierea oficială:
Crema usoara ce se absoarbe rapid in piele si-i furnizeaza o hidratare intensa si durabila. Realizata pe baza unui complex de substante active natureale in asociere cu filtru UV, crema asigura pielii ingrijirea cotidiana de care are nevoie:
-mierea ii confera energie datoita continutului de vitamine si minerale.
-aloe vera creste gradul de hidratare al epidermei.
-filtrul UV protejeaza tenul de agresiunile din mediul.
Tesat dermatologic.
   Descrierea mea:

   A devenit crema mea de faţă zilnică în timpul iernii datorită hidratării care o oferă. Când o folosesc, hidratează minunat tenul şi îl simt protejat când ies din casă fără nimic pe ten înafară de această cremă. Îmi place că intră imediat în piele şi îl catifelează instantaneu. Am observat o senzaţie de răcorire a tenului după folosirea ei. Totuşi nu aş recomanda-o unui ten uscat în această perioadă, nu cred că e îndeajuns de hidratantă. Mai potrivită ar fi crema hidratantă cu miere, aloe vera + ulei de măsline de la Gerocossen.
   Textura sa este una normală, nici foarte grasă, dar nici light. Mirosul său îmi aduce aminte de cremela Nivea-aceea la cutiuţă albastră, pe care o folosea mama când eram micuţă.
   Ambalajul este unul simplu, fără căpăcel de protecţie.
   Iar acum vine partea atractivă-cantitatea cremei este de 100 ml, iar preţul este în jur de 14-15 lei !! Nu sună nemaipomenit?

Brand: Gerocossen România
Nume: Cremă hidratantă cu Miere şi Aloe vera pentru ten normal şi mixt
Cantitate: 100 ml
Preţ: apx. 14-15 lei
Unde se găseşte?: În orice parfumerie, Hypermarket, pe internet
Notă: 8.5/10

Ce aliat împotriva frigului aveţi în această perioadă??

Kisses,
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu