Pagini

miercuri, 28 decembrie 2011

NOTD - Sparkly night ♥

    Astăzi vreau să vă arăt primul meu NOTD realizat cu ojele mele sclipicioase preferate ! Nu prea credeam că o să vă arăt manichiura mea vreodată fiindcă unghiile mele moi şi fragile nu prea îmi permit modele deosebite :(. Mă chinui să le las să crească şi ele se rup imediat sau se exfoliază şi mă scot din minţi !
    Văd atâtea fete şi atâtea modele frumoase pe bloguri şi în viaţa de zi cu zi de îmi vine mereu în cap gândul să îmi pun unghii cu gel. Voi aveţi aceeaşi problemă cu unghiile ca mine? Cunoaşteţi vreun tratament de întărire a unghiilor? Oh, Pretty please tell me in a comment !  Poate voi reuşi să scap de unghiile moi şi vă voi arăta mult mai multe NOTD-uri frumoase, ar fi un vis frumos :)).
   Dar să trecem la subiect:

    Ca oje am folosit două din iubitele mele sclipicioase: China Glaze în 795-Preppy Pink şi Farmasi nr.81. Oja China Glaze(singura care o am) este aplicată în 3 straturi ca să se vadă cât de cât opacă dar nu ţine deloc pe unghii ! Pe cât este de frumoasă, pe atât de repede "sare" de pe unghii şi îmi pare tare rău că nu o pot folosi de una singură. Dar aplicată peste o altă ojă ţine destul de mult! ♥
    Oja Farmasi este aplicată în 2 straturi şi ţine destul de mult pe unghii, ca toate ojele Farmasi pe care le am.


Sper că v-a plăcut primul meu NOTD şi v-aş ruga să îmi spuneţi câteva sfaturi&păreri în legătură cu întărirea unghiilor ! ♥

Kisses,
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu