Pagini

miercuri, 8 iunie 2011

Review- Lapte de corp Garnier - piele uscata

M-am reindragostit de acest lapte de corp saptamana trecuta in Carrefour:X. L-am gasit la promotie 400ml (!!) - 6.7 lei parca ! nu-mi venea sa-mi cred ochilor deoarece langa acesta era si cel de 250ml care era 13 lei:)))) m-am dus la o domnisoara de acolo sa o intreb daca nu e vreo eroare iar cand mi-a zis ca e promotie l-am luat imediat si l-am pus in cos:D


L-am mai avut acum vreo doi ani de zile iar parerea mea nu s-a schimbat: e my holly grail in materie de lapte de corp:))

Imi place :
  • Mirosul! personal imi place la nebunie si cand il miros acum imi aduce aminte de vremurile trecute:))
  • hidrateaza excelent! pana acum am incercat mai multe lotiuni dar niciuna nu imi lasa o piele asa hidratata...tine pana la 2 zile!
  • intra foarte repede in piele 
  • nu lasa o pelicula grasa deloc
  • raportul calitate-pret: la 400ml 6.7 lei! nici acum nu`mi vine sa cred:))
  • ambalajul. nu se pierde produs si este roooooz:D
 Nu imi place:
  • Aici chiar nu am gasit ce sa spun.:)
Il recomand in special fetelor cu piele uscata caci functioneaza!

Voi ce  lapte/lotiune de corp preferata aveti fetelor?;;) v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu