Pagini

miercuri, 8 iunie 2011

I`m in love with this!

Neah, nu sunt indragostita de niciun produs de make-up/skincare, ci de o coafura care mi se pare super potrivita pentru vara:X. De vreo 3 saptamani sunt in love with French Braid!
Love, Love, Love! Eu imi fac coada in stil clasic, ca in prima poza deoarece imi place la nebunie aerul de scolarita care mi-l ofera :D

E foarte usor de invatat si cred ca multe dintre voi stiti sa realizati o french braid:)...dar totusi va las un link de unde puteti invata daca va place acest tip de impletitura:P
http://www.youtube.com/watch?v=YvfBpb0o59s

Mi se pare foarte potrivita si pentru o zi la plaja...ma simt atat de libera cand o port si cu putin fixativ nu iti intra niciun fir de par in gura:))

Eu am parul rar si cu firul subtire si nu prea imi iese o coada prea maricica:( dar in zilele cand nu imi sta parul in niciun fel imediat gasesc solutia:D..pana acum aveam batai de cap si ma enervam ce parul meu iubit nu ma asculta in niciun fel in unele zile:)) dar nah ca l-am imblanzit!

As fi tare curioasa sa aflu cum va purtati parul in viata de zi cu zi ;;) Sper ca v-a placut postul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu