Pagini

sâmbătă, 25 iunie 2011

Haul & de azi scriu cu diacritice

Ciao dragelor!
Azi vreau să vă arăt ce mi-am cumpărat in ultima vreme. Majoritatea sunt lucruri esenţiale, + un rimel la oferta si un inel care a fost un fel de "cadou":)).
De la stânga la dreapta sus:
  • Avon Sun+ - loţiune strălucitoare după plajă 
Incă nu am fost la plajă să o încerc, dar ca primă impresie îmi place:D. Are particule de slipici aurii si ce-i drept asta m-a atras prima oară:)). Are un miros care duce a medicamente, dar nu mă deranjează. Înteţelept ar fi fost să-mi iau una cu SPF dar nah...ispita:))... oricum o sa vad dacă a meritat această loţiune când se va încălzi, la plajă.
  • Avon Sun+ - ulei spray pentru intensificarea bronzului
Faţă de cea de mai sus, uleiul ăsta miroase delicios:X. Nu-mi dau seama exact a ce...că nu le am cu mirosurile:)). Duce mult a ciocolată, caramel, prăjiturele:X.
  • Cremă Herbagen SPF 30 cu ulei de argan şi unt de shea
A venit vara şi trebuie neapărat să ne protejăm de razele nocive:D. Imi place această cremă deşi este puţin grasă, face pereche perfectă cu fondul de ten pudră care îl folosesc vara:D.
  • Cremă depilatoare Farmec pentru piele sensibilă cu gălbenele
Faţă de formula veche a acestei creme, asta parcă miroase mai bine si nu e insuportabilă când vrei să-ţi iei nedorita mustăcioară :)). Uhh, mirosul celei vechi era INSUPORTABIL! Dar totuşi este o cremă depilatoare foarte bună din punctul meu de vedere.
  • Deodorant Nivea Double effect
Cel mai bine mă împac cu deo spray şi pentru că rămăsesem in pană, l-am luat pe ăsta că îmi place mult mirosul său:D
  • Mască de păr Gliss Asia Straight
Măştile Gliss mi s-au părut mereu foarte bune, iar acum când în sfârşit am renunţat la placa de păr(de 2 săptămâni!:D ....eram dependentă de ea..) am vrut să o iau pe asta. Am avut şamponul şi tratamentul Asia Straight şi mi s-au părut foarte bune:D. Să vedem ce poate şi masca!
  • Şampon Gliss Oil Nutritive
La fel ca şi măştile, cu şampoanele Gliss (şi Nivea) m-am împăcat mereu bine. Pe ăsta l-am m-ai avut de câteva ori şi mi-a plăcut;;)
  • Mascara Rimmel Extra Super Lash Waterproof
Azi, fiind în trecere prin DM am văzut promoţia la gama reinventată Rimmel Extra Super Lash- 8,2 lei rimelul! L-am ales pe acesta deoarece îmi doream mult un rimel waterproof dar nu deţineam niciunul...

Periuţa sa arată aşa:
  • O ojă Farmasi nr. 32 care am uitat s-o pozez( s-a deschis stand Farmasi in Promenada Mall Brăila!:D o surpriză plăcută), dar care apare pe unghii în a doua poză. Defapt e un roz neon foarte frumos şi puţin mai deschis dar telefonul meu nu prea le are cu culorile:)))
  • Şi nu în ultimul rând un inel care mi-a plăcut mult de la Orsay:D


Şi să vă spun cum a ajuns la mine:)). Dragul meu iubit, care a văzut că tot admiram inelul a jucat puţin teatru prin magazin:)). M-a trimis să probez nuştiu ce rochie că cică îi place lui...Şi când ies din cabină ia-l pe iubi de unde nu-i... el era tocmai la ieşire si eu eram nervoasă şi ţipam la el că a dispărut aşa repede de lângă mine:)))...Când am plecat iubi meu cică ţine-mă şi tu frumos ...ţine mâna în buzunarul din spate( că aşa obişnuiesc să merg cu el:D) şi observ eu ceva prin buzunar..când colo era o punguliţă cu inelul meu drag si scump:D... Mi-a plăcut mult gestul lui:D. Şi ca s-ă fie tot tacâmul la următorul magazin de accesorii din cale mi-a luat o pereche de cercei tare frumoşi (tot prin aceeaşi tactică:)) ) căci doar ce pierdusem săptamâna trecută un cercel dintr-o pereche care ne plăcea mult la amândoi.


Iar acum vreau să vă spun că mi-am propus de acum in colo să scriu postările cu diacritice:). Mi se pare totul mai uşor de înteles şi parcă mai altfel...




Voi ce v-aţi cumpărat în ultima vreme? Aţi încercat produsele cumpărate de mine?

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu