Pagini

joi, 10 mai 2012

My new obsession: Electric blue ♥

Dintotdeauna mi-au plăcut culorile puternice şi tari, iar acum sunt mai la modă ca oricând. Dacă până acum ceva vreme îmi sclipeau ochii la tot ce este roz, mai nou am devenit obsedată de albastrul electric! Când văd pe cineva cu un accesoriu, o bluză ceva în această culoare îmi vine să mă duc şi să îi fur acel lucru :)). V-am arătat pantalonii mei neon în postarea cu hăinuţe aici
Haideţi să vă delectez privirile cu alte chestiuţe FOARTE albastre:

Câteva rochiţe:




 Un top foarte cute:


Costume de baie Victoria's Secret - superbe!



Pantofi & săndăluţe:









Accesorii:




Şi nu în ultimul rând...unghiuţe! Dacă nu găsesc şi eu aşa o ojă nu mai ies din casă ! 



 Cum vi se pare culoarea aceasta? Aveţi hăinuţe albastru neon?

Kisses!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu