Pagini

joi, 3 mai 2012

Haul: Avon ❀

Mie personal îmi place foarte mult să citesc postări de tip Haul şi sper să vă placă şi vouă postarea mea de azi.
Am găsit pe la mama mea un catalog Avon şi mi-am cumpărat şi eu câteva chestiuţe:


Un şampon pentru volum din gama Naturals - miroase frumos a lămâie şi e foarte bun!


Deşi e vremea parfumurilor fresh, m-a atras mult această loţiune cu lapte şi miere tot din gama Naturals.Îmi vine să o mănânc pe pâine 


Acest spray de păr încă nu l-am folosit..a fost la set cu loţiunea de mai sus.


Mi-am luat şi acest săpun lichid din gama Avon Care cu muşeţel..îmi place mult mirosul său, iar uneori îl folosesc şi pe faţă dar evitând zona ochilor. Se pare că am nimerit numai lucruri cu miros frumos de data aceasta:)))


Şi nu în ultimul rând...rujul meu preferat din toate timpurile - Avon Colortrend nuanţa Pink Sunrise. Aproape mi se termină cel vechi şi trebuia neapărat unul nou! 


Voi ce v-aţi comandat de la Avon în ultimul timp??

Kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu