Pagini

marți, 29 noiembrie 2011

Top 5 produse sub 20 lei

Am văzut tag-ul prin blogosferă şi n-am putut să nu-l fac şi eu :D

Nyx concealer in a Jar 
Mi se pare foarte bun pentru preţul care îl are -16 lei
Din păcate l-am terminat şi nu ştiu de unde să-l recumpăr acum :(

Ojele Kallos


Le-am descoperit curând dar serios, sunt cele mai bune oje  pe care le-am încercat ! Se usucă extrem de repede şi stau pe unghii foarte mult, pe ele scrie că sunt waterproof :) Preţ :  ~ 5 lei

Balsamul leave-in Gliss


Lasă părul aşa de moale ! :x Preţ : - 12 lei

Rujurile Avon Colortrend


În special nuanţa Pink Sunrise -cred că am comandat-o de peste 6 ori :)) Preţ : 5-6 lei

Rimmel Extra Super Lash Waterproof Mascara




Îmi place că e foarte negru, dar acum mi s-a uscat de tot în tub :( trebuie să-mi cumpăr altul, căci e foarte bun pentru la piscină :D Preţ : eu l-am prins la ofertă în DM cu aprox. 9 lei !



Tagul îl poate prelua oricine nu l-a făcut şi îşi doreşte asta !




Kisses, 
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu