Pagini

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Review - Gel de curăţare Garnier Pure Active


Ştiu că nu am mai scris demult ceva interesant pe blog, dar pur şi simplu am vrut să profit cât mai mult de această vară. Sper să nu fiţi niciuna supărată pe mine ! :D

But let`s go back to bussines ! 

Acest produs l-am câştigat acum mai bine de o lună pe blogul Andreei ( Mulţumesc, Andreea ! )

Garnier Pure Active este o gamă anti bacteriană, destinată tenului cu probleme precum acneea şi urmele lăsate de aceasta. Gelul de curăţare promite reducerea excesului de sebum încă din prima săptămână, destuparea porilor şi reducerea imperfecţiunilor tenului.

Se foloseşte zilnic, pe tenul curat, fără urme de machiaj şi faţa trebuie umezită bine înainte de aplicare. Se evită zona ochilor.

Eu am tenul normal spre mixt, produsul l-am testat numai pe tenul meu.



Pro`s:
  • Curăţă foarte bine tenul
  • După folosirea regulată pielea este mult mai fină şi catifelată ! 
  • Chiar reduce punctele negre..dacă este folosit cu regularitate
  • Ambalajul - îmi place mult că are pompiţă
  • O pompiţă e cantitatea perfectă pentru toată faţa
  • Cel mai mult şi mai mult îmi place efectul extra-răcoritor şi revigorant de după folosire :x ( acest lucru este datorat mentholului din compoziţie)
Con`s:
  • Usucă puţin faţa...nu îl recomand fetelor cu ten uscat
  • Nu am observat că ar reduce sebumul...ce-i drept în primele zile de testare chiar oprea secreţia de sebum, dar cu timpul acest efect a dispărut subit şi nu înteleg de ce..
  • Mirosul de medicamente nu mă dă pe spate
Brand: Garnier
Nume: Garnier PureActive Gel de curăţare purificator
Cantitate: 200 ml
Preţ: în jur de 25 lei
Unde se găseşte: în hypermarketuri sau parfumerii
Notă: 7.5/10


L-aş mai cumpăra? Probabil, chiar dacă nu am imperfecţiuni ale tenului. Are un plus în faţa celorlalte geluri de curăţare testate din cauza efectului răcoritor.

Cam asta am avut de spus !


Kisses ! 
Little Princess




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu