Pagini

luni, 25 iulie 2011

Campania DAILIES AquaComfort Plus / 2

Astăzi am ridicat kit-ul de testare Dailies AquaComfort Plus, cu întârziere ce-i drept, deoarece a fost o mică eroare şi optica la care trebuia să mă duc era alta decât cea la care mi s-a spus:D. Dar cei de la Trender au fost drăguţi şi şi-au cerut scuze pentru mica greşeală şi m-au informat unde trebuie să mă duc defapt să ridic kit-ul:).

În mult aşteptatul plic am găsit:

  • 2 cutii cu câte 5 lentile zilnice DAILIES AquaComfort Plus, câte una pentru fiecare ochi (eu am -5 ochiul drept şi -7 ochiul stâng....i know...i`m boss-eyed:)))) )
  • O borsetă drăguţă unde îmi pot ţine lentilele şi de ce nu, cosmeticele:D
  • Un breloc extrem de cute 
  • 10 flyere pe care le pot dărui prietenilor, rudelor, colegilor, iar aceştia pot testa la rândul lor lentilele în opticile partenere
  • Un ghid pentru purtătorii de lentile de contact:D
O să testez zilele acestea lentilele şi voi reveni cu păreri, dar şi cu o comparaţie( nu ştiu ce diferenţe sunt între lentilele mele de zi cu zi şi acestea...vom vedea!)

 PS: Nu uitaţi de giveaway-ul meu la care puteţi câştiga un Synthetic Face Kit oferit de Sigma! Mai aveţi timp până pe 1 august ;;)

Kisses! 
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu