Pagini

luni, 9 mai 2011

Haul Farmasi

Hello fetele!
Azi am fost la posta ca sa ridic coletul de la Farmasi:). A venit relativ repede, joi am comandat iar azi a venit:D.
Stiu ca o sa ma iertati pentru poze:)) nu sunt deloc experta la capitolul asta.
So, mi-am luat urmatoarele (in ordinea din poza)
 ~ oja Farmasi nr.81 un negru cu sclipici, chiar daca nu se vede in minunata poza facuta cu telefonul are un sclipici argintiu foarte frumos <3

 ~ oja Farmasi nr.51 - pe site-ul Farmasi arata un visiniu frumos, dar oja este mai mult un rosu (este rosu rosu, nu are deloc roz precum in poza), dar tot imi place la nebunie! oja asta m-a rugat EL sa o iau cand a vazut-o pe site:))

 ~ Farmasi Advanced Hardener Base Coat - aveam mare nevoie de un intaritor de unghii :)
 ~ Farmasi French Manicure Set - Contine o oja alba, una roz pastelat, un top coat si 25 benzi pentru manichiura frantuzeasca ( pe site nu scrie nimic de benzi, dar sigur le primiti daca comandati setul)

 Pana acum am incercat Base coat-ul:). Ca prima impresie- e bun.
Intareste unghiile vizibil - adica sunt mai tari cand incerci sa le indoi:D - si are luciul unui lac de unghii
 Spoate aplica sub stratul de oja sau asa simplu, fara nimic altceva peste el.


Voi, fetelor, ati incercat ojele Farmasi? Mi-ar face placere daca ati spune parerile voastre!:D
Pupici!:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu