Pagini

luni, 14 martie 2011

A venit coletuuuuul! Multumesc, Camelcutza!!

Acum ceva timp am castigat giveaway-ul Cosmetic Plant al Camelcutzei:)....si iata ca a venit si premiul!! Iti multumesc din sufleeeeeeet, Camelia! Nu credeam ca o sa primesc chiar premiul care mi-l doream(din cele 3)!


Asadar, am primit :

  •  o Crema Gommage pentru curatarea tenului cu extract de galbenele - deabia astept sa o incerc! mi-o doream demult caci am auzit multe pareri bune prin blogroll
  • o Crema pentru maini cu ulei de catina si masline - e divina, imi lasa niste maini catifelate si hidratate!
  • Lotiune pentru par tonifianta - am mare nevoie de asa ceva...deabia astept sa o folosesc!
  • Camecutza a fost o scumpa si mi-a facut cadou un ruj L`oreal Color Riche Serum nuanta True Red! - OMG! miroase divin! A....cocktail de fructe?! :D E un rosu superb! Pacat ca nu imi sta bine cu el...eu am pielea mai galbuie(cu subtonuri galbene) si nu mi se potriveste acest rosu "rece" :( Imi e o ciudaaaaaaa.......dar o sa incerc sa il combin ca imi place prea mult. O sa urmeze un review:)

Imi pare rau pentru poza....eu nu am aparat foto inca iar cel al cumnatei mele nu stiu ce avea astazi..sau poate eu nu stiu sa fac deloc poze?! Am incercat un swatch, dar n-a iesit deloc!

Iti multumesc inca o data Camelcutza!! Mi-ai facut o surpriza extrem de placuta!!:D


Voi ati incercat aceste produsele Cosmetic Plant? Ce parere aveti despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu