Pagini

duminică, 27 februarie 2011

Tag: Get to know me better!

Nu cred ca m-a "taguit" cineva anume, dar am ales sa preiau singura tagul acesta caci mi s-a parut interesant :D. Oricum, sunt printre ultimele care l-au facut.

1. Are you named after anyone?
Intr-un fel...Pe fata nasei mele o cheama Mirela, pe un fin de al nasei Mirel, iar pe mine m-au botezat Miruna:D Oricum, imi ador numele:X


2. When was the last time you cried?
Acum 2 zile.


3. Do you have any kids?
Nu inca, dar imi doresc 2 baieti si o fata ;;)...sau cum o vrea Dumnezeu, sanatosi sa fie.




4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Probabil ca da...tot ce stiu e ca o sa fie greu sa ajung la inima mea:))

5. Do you use sarcasm a lot?
A LOT.


6. Will you ever bungee-jump?
Iubesc tot ce inseamna sport extrem si adrenalina :)


7. What's your favorite cereal? 
Cookie Crisp clar! Pe urma Fitness, Cini minis


8. What's the first thing you notice about people?
Atitudinea, pe urma trasaturile fetei ...vestimentatia.

9. What is your eye color?
Un caprui care imi place la nebunie...

10. Scary movie or happy endings?
Both


11. Favorite smells?
Tot ce inseamna fructe, fresh, flori. Nu suport mirosurile foarte dulci.

12. Summer or winter?
Summer !!!! Pentru ca sunt nascuta in mijlocul verii...Iarna...n-o suport si pace!

13. Computer or television?
Computer.

14. What's the farthest you've ever been from home?
Italy

15. Do you have special talents?
Nooo :( sau cel putin nu l-am descoperit inca
16. Where were you born?
Braila

17. What are your hobbies?
Sportul :X aici intra inotul, mersul pe role, handbalul, voleiul...
18. Do you have any pets?
No...am avut o pisica acum 2 ani:)

19. Favorite movie?

Hmmm...momentan The fast and the furious...stiu ca e ciudat pentru o fata, dar eu ador filmele cu masini :D

20. Do you have any siblings?
Un frate mai mare.

21. What do you want to be when you grow up?
Stewardesa:)

22. When was your first slow dance and the song?
Chiar nu mai tin minte.

23. Movies you dislike.
Cele indiene

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Toataa blogosfera!!:D

25. Who do you tag?

Cam toate fetele au facut tag-ul, asa ca nu-l dau la nimeni in special. Cine doreste sa il preia, sa il preia!

5 comentarii: