Pagini

duminică, 26 decembrie 2010

TAG: Merry Christmas!

 1.Care este filmul vostru preferat de Craciun?

In fiecare an ma uit la alte si alte filme de Craciun :) Sunt multee care imi plac:D dar aleg  Miracle on 34th Street 


2. Care este culoarea voastra preferata pentru Craciun?

Rosu ! dar si auriu


3. De Craciun iti place sa lenevesti toata ziua in pijamale, sau sa te imbraci festiv si sa iesi in oras?

Ador sa stau toata dimineata cu familia imbracata in pijamale:X dar seara ma imbrac nu foarte foarte "festiv" si merg sa colind pe la rude:)

4. Daca anul asta ar trebui sa ii cumperi unei singure persoane cadou de Craciun, cui i-ai cumpara?

Hmmm...mamei:) 

5. Va place sa deschideti cadourile in seara de ajun sau a doua  zi dimineata?

Imediat dupa ce le primesc !:)) sunt foartee nerabdatoare si curioasa de fel:D

6. Ati construit vreodata o casuta din turta dulce? Daca nu, ati copt vreodata turta dulce?

DA chiar am construit o casuta din turta dulce..:D acum cativa ani am vazut intr-o revista si am facut si eu cu mama:) nu era numai din turta dulce..avea acoperis din prajituri..etc:D

7. Ce iti place sa faci in vacanta de iarna?

Sa stau cu familia:X, sa umblu teleleu prin magazine si sa primesc cadouri!:))

8. Care sunt dorintele tale de Craciun?

Sanatate, fericire si noroc pentru toti cei dragi:)

9. Care este mirosul care iti place cel mai mult de Craciun?

Cel de brad, clar!

10. Care este mancarea ta favorita de Craciun?

Chiar nicio mancare favorita in perioada asta:-s poate doar dulciurile!:))  




Am "furat" si eu tagul acesta de la voi:D nu l-am primit de la nimeni
Il dau si eu mai departe cui nu l-a facut inca:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu