Pagini

vineri, 29 octombrie 2010

Tag: Ce nu as purta...?

Ciao ragazze ! :* Azi nu stiam ce sa mai scriu pe blog, asa ca am "furat" si eu de la Lauren`s Caffe acest tag 
Asa...deci sa incepem cu ce trebuie...adica cu inceputul :)))
Nuu as purta niciodata :

fuste mini cah (nu port fusta de obicei, dar rochii da:D)
ciorapi tip plasa 
topuri sclipicioase/ kitchoase/ in care zici ca sunt un glob de discoteca
pantofi cu toc cui sau/si bot ascutit !
bascheti - pur si simplu nu.
orice chestie care aduce a emo/punk/rock ( si NU, nu subestimez persoanele care au acest stil, si eu am prieteni foarte buni rockeri/rockerite)
cercei dinaceia mari si rotunzi cu strasuri ( am si eu o pereche da nu o port:)) )
palarii/sepci/bascute
imprimeul cu carouri
bocanci 
pulovere de lana 
riding boots
curele/centuri late si lucioase
maieuri/bluze transparente !
geaca de fas
fular ( dar iubesc esarfele )
jeansi evazati (just not my style )
machiaj strident la buze ( nu prea imi place cum imi sta, sau n-am descoperit eu rujul inchis la culoare cu care imi sta bine :) )
par scurt ( imi place la alte fete dar nu cred ca mi-ar sta bine  )

cam asta ar fi tot..presupun :D


CIAO !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu